Има нещо гнило в… България

Няма да вляза в ролята на съвременния Прометей, ако напиша, че има нещо сбъркано в българската действителност. В общи линии докато в пълната с все още „неизтекли“ в чужбина млади български умове Аула на Ректората най-успешният министър-председател в модерната история на България изнасяше чудесно издържана лекция за прехода, но по-важно – за възможностите, заплахите и предизвикателствата пред българската държава в геополитическото и геоикономическото й бъдеще, в заседателната зала на Министерски съвет провалът започна поредния си поход към връщането на Член 1-ви.

Ирония или чиста проба българска действителност? „Последната битка за България“, която някои лекомислено и незагрижено наричат „Парламентарни избори ’09“, ще покаже.

7 Responses to Има нещо гнило в… България

  1. ludipari каза:

    Действителността в България е чудесна за тези, които могат и знаят. А неудачниците да вървят в чужбина, където дават миниатюрни заплати, а цените са направо грандиозни.

  2. Има ли ирония в това мнение?

  3. С една дума мога да охарактеризирам последните напъни на управляващите ни мутро-мафиоти и техните слуги (Яне, Пл.Юруков и пр. сволоч), и думата е: свинщина! Друго няма какво да кажа, изприказвах се вече…

  4. Doodle каза:

    На парламентарните избори смятам да гласувам с перманентна емиграция. Но да се върнем към темата…

    Как да не ми харесва България?! На първата ми работа ме научиха да крада от шефа. На втората ми работа ме научиха да не ходя на работа и да скътавам данъци… след което и началника ми скри половината заплата (неофициалната, официалната си я взех). Половината ми приятели ходиха на 5 000 изпита, за да ги приемат в университет, който им предлага нищо (тук се разминах само с IELTS и самолетен билет за Холандия). Интернета ни е евтин, но за сметка на това цигарите, алкохола, цените в ресторантите и всичко останало поскъпва. Така де, управляващите се грижат за глобалните ни нужди, нищо че съседа спря да пуши, за да може да пие; че купувам цигари на себе си, жена си и още 2-ма приятели. Но усещам върховен замисъл тук (за уеб достъпа де), на управляващите им е по- лесно да се пръкват интернет доставчици, за да можем да видим свят от монитора, така няма да се налага да пътуваме по идеално асфалтираните ни пътища.

    А, и накрая. Мразя студентски град. Мирише, мръсно е, особено до УНСС. Вървейки по улицата, чувам разнообразието от диалекти, които страната ни притежава и освен дискотеки и магазини за алкохол не виждам друго да се строи. Добре ще е да се спомене, че там живее бъдещето на България.

  5. spopodlyze63 каза:

    @Doodle > Аз съм в момента в тази „Прекрасна страна“ България, но 2007 бях в Хага и се опитах да доказвам проблемите си пред ЕВРОПОЛ, международни институции които се оказаха непробиваеми крепости – особено ако се окаже, че искаш да разкриваш неща, които и в момента и навсякъде се ползват от „Службите“ по цял свят скрито…
    След „размотаването“ ми почти два месеца (успях да пратя някои разпечатани материали до ЕВРОПОЛ, както и ме „преслушаха“ в хотелче, което Полицията на Централ Стейшън ми подсказа…), намерих улица Чърчил и имиграционнна служба, въпреки лъжите и „незнанието“ на околните и някои умишлено пуснати по мен хрътки на разни държави – пребивават си там и „помагат“… Държавата България смърди яко, но много от заселниците й са „в кюпа“ и поради това се правят, че няма нищо… Мразят се едни-други поради завист да не успее някой повече…
    Винаги съм помагал на познати, а сега разбирам как са ме ковали в гръб и продължават…
    Освен че са тъпи – тези, които са взели контрола в държавата са и ограничени и злобни и не могат да допуснат да се развие някой с повече интелект от техният, което е и проблема на държавата…

  6. Ако си некадърен и не можеш да се реализираш в България най-вероятно няма да успееш и в чужбина.
    Това трябва да го разберат веднъж за винаги.

Вашият коментар

