Моя милост днес в 19:30 ч. по Re:TV

Довечера в 19:30 ч. в ефира на Re:TV гости сме няколко човека от позицията на представители на организаторите на Националния граждански протест, който ще се проведе на 14 януари.

Гледайте онлайн.

2 Responses to Моя милост днес в 19:30 ч. по Re:TV

  1. А иначе поздрави за Борис Димов, гледах го, представи се добре, макар че беше крайно предпазлив в думите си. Сигурно така е трябвало, не знам…

  2. Прав сте, г-н Грънчаров. И аз се усетих като твърде сдържан и си го обяснявам с две неща: 1) първата ми поява на живо в ефир, от която бях доста притеснен; 2) изначално имах за цел да не взема да уплаша някой от идване на протеста. Може и да е трябвало да бъда по-радикален в думите си, но според мен се получи добро предаване, другите двама гости споменаха все неща, които мисля и аз.

Вашият коментар

