Да правиш простотии със стил и финес

Французите се водят за много елегантни и фини, Париж е „Градът на любовта и модата“, френският език е благозвучен и поетичен. Но не знаех, че френските зевзеци са стилни дори тогава, когато вършат идиотщини на публични места.

Похилете се на воля с крайно забавния индивид Реми Геяр. На мен лично ми е много трудно да посоча кое е най-смешното клипче от всички във сайта. Все пак ви препоръчвам това:

3 Responses to Да правиш простотии със стил и финес

  1. Някои неща си бяха направо откраднати от „Роки“. Но имаше и куп интересни находки…

  2. GaN каза:

    Човек, сигурно към 1-2 часа съм прекарал в сайта на тоя ненормалник и съм се пукал от смях 🙂 Мерси ! Много ме развесели 🙂

Вашият коментар

